publikacja 14.12.2017 12:39
"Jestem piękny i uroczy, ale mnie nie widać" - to kampania prowadzona w Ustroniu przez tamtejszy Urząd Miasta.
Reklamy zasłaniają górskie widoki w Ustroniu Marcin Iciek /Radio eM
Część mieszkańców boi się jednak, że w ten sposób straci dodatkowe źródło dochodów.
Mieszkańcy są jednak zgodni, że reklamy trzeba jakoś uporządkować, bo piękne krajobrazy są w interesie wszystkich lokalnych przedsiębiorców, o czym przekonuje też Bartłomiej Buława, architekt.
W Ustroniu, na trasie przelotowej pomiędzy Skoczowem a Wisłą, urzędnicy doliczyli się aż 493 nośników reklamowych.
Ustroń ma blisko 500 reklamowych szyldów Marcin Iciek /Radio eM
redakcja@radioem.pl
tel. 32/ 608-80-40
sekretariat@radioem.pl
tel. 32/ 251 18 07
Reklamy nie służą turystyce