Jastrzębie-Zdrój. Miasto chce wypromować markę "Łaźnia Moszczenica"
Adam Stano / Radio eM

Jastrzębie-Zdrój. Miasto chce wypromować markę "Łaźnia Moszczenica"

Brak komentarzy: 0

Adam Stano / radio eM

publikacja 21.03.2023 16:12

Historia, kultura, nauka i biznes – to wszystko ma łączyć w sobie Łaźnia Moszczenica. Utworzona niedawno w Jastrzębiu-Zdroju instytucja rusza pełną parą i, oprócz organizowania imprez kulturalnych, przygotowuje swoją siedzibę.

Nowej marki łączącej w sobie historię, kulturę i biznes doczekali się mieszkańcy Jastrzębia-Zdroju. W mieście działa już Łaźnia Moszczenica – instytucja, której głównym celem jest wyzwalać drzemiący w Jastrzębiu potencjał. Większość tych działań ma być możliwa dzięki remontowanej właśnie otwartej dla mieszkańców i turystów siedzibie Łaźni. Mówi prezydent Jastrzębia-Zdroju, Anna Hetman:

Pomóc w tych planach ma przede wszystkim Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, która podjęła bliską współpracę z Łaźnią. Przekonuje prezes zarządu KSSE, Janusz Michałek:

Otwarcie pierwszej części zmodernizowanej łaźni kopalni Moszczenica, czyli Carbonarium – już w sierpniu. Mówi dyrektor instytucji, Izabela Grela:

Jednocześnie trwa remont drugiej części budynku, czyli przestrzeni do organizowania konferencji i rozwijania biznesu.

Pierwsza strona Poprzednia strona Następna strona Ostatnia strona
oceń artykuł Pobieranie..

Radio eM

redakcja@radioem.pl
tel. 32/ 608-80-40
sekretariat@radioem.pl
tel. 32/ 251 18 07

WERSJA DESKTOP
Copyright © Instytut Gość Media. Wszelkie prawa zastrzeżone.