107,6 FM

Jastrzębie-Zdrój. Miasto chce wypromować markę "Łaźnia Moszczenica"

Historia, kultura, nauka i biznes – to wszystko ma łączyć w sobie Łaźnia Moszczenica. Utworzona niedawno w Jastrzębiu-Zdroju instytucja rusza pełną parą i, oprócz organizowania imprez kulturalnych, przygotowuje swoją siedzibę.

Nowej marki łączącej w sobie historię, kulturę i biznes doczekali się mieszkańcy Jastrzębia-Zdroju. W mieście działa już Łaźnia Moszczenica – instytucja, której głównym celem jest wyzwalać drzemiący w Jastrzębiu potencjał. Większość tych działań ma być możliwa dzięki remontowanej właśnie otwartej dla mieszkańców i turystów siedzibie Łaźni. Mówi prezydent Jastrzębia-Zdroju, Anna Hetman:

Pomóc w tych planach ma przede wszystkim Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna, która podjęła bliską współpracę z Łaźnią. Przekonuje prezes zarządu KSSE, Janusz Michałek:

Otwarcie pierwszej części zmodernizowanej łaźni kopalni Moszczenica, czyli Carbonarium – już w sierpniu. Mówi dyrektor instytucji, Izabela Grela:

Jednocześnie trwa remont drugiej części budynku, czyli przestrzeni do organizowania konferencji i rozwijania biznesu.

« 1 »
oceń artykuł Pobieranie..

Zapisane na później

Pobieranie listy

Reklama